2010. augusztus 16., hétfő

10 augusztus 16

Egész nap a számítógép előtt ültem,a Sziget képeket csináltam gőzerővel.Persze közben folyamatosan ment a cset a facebookon,és ott értesültem róla hogy egy igen komoly vihar közeledik Pest felé.Hamarosan magam is észlelhettem,mert a nyári napsütésesből percek alatt vált világvége hangulattá az udvarunk,mintha este 8-9 óra lett volna.Sokáig csak állt a levegő,de ekkor már táraztam a 7D-t és vártam mikor csap le a természet pusztító erejével:-)Esőkabátot húztam és csak egy rövid sétát tettem az Akácfa utcában,de elég volt hogy lássam az elemek tombolását,és itt annyira nem is volt már mérges a vihar.Félve vettem elő a gépet,mert egy pillanat alatt ellepte a víz,de azért sikerült néhány képet lőnöm az esőben.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése