2010. augusztus 17., kedd

10 augusztus 17

A fotózás újabb területén sikerült ma tapasztalatokat szereznem.Habár sokat járok divat fotózásokra még soha nem dolgoztam profi modellel és stábbal csak werkeztem többnyire vagy asszisztensként segítettem ,mint most is Dinának amúgy.Csak hát történt az hogy a stúdióban nem volt szinkron csatlakozó a vaku papucsra és hatalmas döbbenetünkre a D90-en sincsen ilyen kimenet,így Dinának el kellett ugrania egy ilyen kütyüért.A 7D-n volt,de az nem állt kézre neki,és amúgy is csak a 10-20 és egy ötvenes volt nálam.Viszont amíg elment otthagyott stábbal és bemelegítés gyanánt gondoltam csinálok pár képet Viktorról és beállítom Dinának a fényeket.Nagyon jó volt Viktorral dolgozni,mert teljesen ura volt a testének,amit mondtam neki mindent meg tudott csinálni és érzelmeket adni a képbe.Először csak egy szoftboxot használtam,hozzám közelebb állnak a sötétebb,kontrasztos megvilágítások.Nagyon élveztem a studiózást,nyugi volt,beállíthattam mindent magam,és a felszerelés is engedte hogy kreatívkodjon az ember.Bár azt azért Dina fotózására tartogattuk:-)









A nap számomra természetesen nem az én szárnycsapkodásaimról szólt,hanem a teszt fotózásról és annak asszisztálásáról.Imádom ezt a munkát és azt hogy látom hogy áll össze egy egésszé a végső képen az ahogy összedolgozunk.Sokszor jobban élvezem mint ha én tartanám a kamerát:-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése