2010. január 29., péntek

10 január 29

Ma Rómába kalauzollak titeket,az örök városba és ahova minden út vezet:-)2007 ben töltöttem itt pár napot,ez idő tökéletesen elég volt hogy dokumentáljam az egész belvárost.Akkoriban még lelkesen gyártottam a panoráma képeket ultra nagylátó híján így most ezek a képek segítségével tehetünk egy kisebb virtuális sétát ebben a gyönyörű városban:-)


Colosseum

Forum Romanum

Palatinus

Trevi kút

Plaza del Popolo

Vatikán

Angyalvár

Kilátás a városra a FAO központ tetejéről

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jók, még nem is láttam ezeket. Úgy éreztem, mintha újra ott lennék. Én egy évvel később voltam, van egy rakás képem, amihez még hozzá sem nyúltam. Már időszerű lenne...

    VálaszTörlés
  2. Akkor eljött az idő Ildikó:-)

    Köszi Tiger

    VálaszTörlés