2010. január 28., csütörtök

10 január 28

Rég voltam ennyire elszánt mint ma reggel.Tegnap este kitaláltam hogy felmegyek a Citadellára megnézni az ébredő várost, talán napfény is lesz,ezt olvastam a met.hu-n hajnalban.A telefont nem állítottam be ,tudván hogy úgysem kelek fel,mégis 6 körül magamtól ébredtem és egész könnyedén elindultam a - 7 fokba.Dina még utánam kiabált hogy büszke rám,majd végképp elhagyva a szoba melegét elindultam a vár felé:-)



Felérve a Citadellára nem sok érdekeset láttam,nagy volt a pára és szürke a napkelte,nem is volt kétséges hogy pár képnél tovább nem maradok.Viszont fentről kiszúrtam hogy megindult a jégzajlás így gyorsan legyalogoltam a Batthyány térre szembe telibe a Parlamenttel.Megcsináltam,ilyenem még nincs:-)Aztán elindultam a farkasordító hidegben a Lánc híd felé.Útközben akadtam rá erre a hajóra,és itt be is fejeződött az állványra pakolgatás,szűrőm sem volt elég,sok lett a fény.




Állvánnyal a vállamon, kevés képpel a kártyámon indultam meg gyalog hazafelé,át a hídon a Deák felé.Közben nagyon szépen,hatalmas pelyhekben elkezdett esni a hó,így még maradtam az utcákon fotózgatni egy kicsit.




Nagyon hideg volt ma,nem is értem mit kereshettem kora reggel a városban.Remélem ez azt jelenti hogy kezd beindulni a motor,csak tavasz lenne már:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése