2010. január 30., szombat

10 január 30

Gyönyörű hóesésre és majd 10 centi hóra ébredtünk,így már biztos volt hogy fotózunk ma,már vártunk egy ilyen csendes hópelyhes délutánt.Dina beszervezte magának Evét egy kis fotózásra,nekiindultunk a hóesésnek.



A környező utcácskákban sétáltunk majd átmentünk a Deák térre.Csend volt ,a hó ellepett és fogságban tartott mindent.Üres volt a város és élettelen,és a hó egyre csak esett,mi pedig egyre jobban süllyedtünk benne és áztunk át,fagytunk le csontig.Életképeket keresgéltem,megint a mindenre lövök elv alapján,inkább örömfotózgatásnak mondanám a délutánt.








Aztán elkezdődött a shooting is,a lányok nyomatták a fashion-t, Eve a pose01-t ,Dina meg az expo gombot.Asszisztáltam,és úgy érzem egyre jobban csinálom,lehet ezzel kéne foglalkozzak inkább:-)


6 megjegyzés:

  1. jajj az a piros sapka bazijó :D

    VálaszTörlés
  2. az első 3 pazar...na jó a többi se rossz :)

    VálaszTörlés
  3. Hm eltünt a kommentem.. na akkor leirom mégegyszer :D
    A jobb alsó sarki hóemberke felettibe szerettem bele halálosan :)))

    VálaszTörlés
  4. Hehe,utólag rájöttem hogy 3 piros sapka is van:-D

    Köszönöm,örülök hogy tetszik

    VálaszTörlés
  5. a járókeretes bácsis kép tetszik legjobban. de a többi is nagyon klassz! gratula!

    VálaszTörlés