2010. január 27., szerda

10 január 27

Vásárolni voltunk ma Budapest egyik legnagyobb üzletközpontjában.Összejött egy kisebb lista amit szeretek olyan áruházakban letudni mint a TESCO,ott tuti van minden,netalántán olcsóbban is megkapom amit akarok.Mivel ez köztudott hogy ilyen helyeken nem szabad fotózni én sumák módon mégis lődöztem pár képet,bár nem vittem túlzásba,a lista teljesen lefoglalta az agyamat.Azért izgi volt:-)



Azzal a céllal is vásároltunk be hogy főzök valamit,ez amolyan lazulós nap volt,csak ketten Édesemmel.Az agresszív reklám behatások elérték céljukat,kipróbáltuk a Knorr rafinéria legújabb tepsis-kolbászos alapját.Szeretem ezeket e tepsis cuccokat ezt is jó felturbóztam.Eme rangos eseményt Drágaságom dokumentálta is igen művészi módon nagy hévvel és a 10-20mm-em adta újdonsággal.Ezek Dina képei:-)





Az utolsó meg az enyém a mesterműről:-)




2 megjegyzés:

  1. esetleg maradt még belőle? nem ugorhatnék át? egészen megéheztem. :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Erről sajna lecsúsztál:-)A receptet viszont lehet kiírhatnám:-)Főzőblog:_)

    VálaszTörlés