2009. november 14., szombat

09 november 14

Utolsó napunk Erdélyben az előzőekhez hasonlóan édes lustulással telt.Későn keltünk majd természetesen pukkadásik kajáltuk magunkat.Kis testmozgás gyanánt besétáltunk a faluba megnézni az árusokat,holnap Búcsú lesz a faluban.



Vendéglátónk,Jóska számára nagy nap volt a ami.Ahogy már korábban írtam róla rezes bandában játszik a falu többi lelkes amatőr zenészével ma a templomban fognak fellépni.E neves alkalom előtt készítettem róla ezt a képet.Kár hogy ami 6x6ra készült portré nem lett jó,sajnos néha nem ugrik be a rekesz a Biometaromon,így egy túlexponált fehért folt lett:-)



Ha már kéznél volt a Pentacon csináltam néhány képet Papáról,aki épp az állatokat etette hátul.Indulás előtt siettében lőttem el ezt a pár képet,nagyon idegesített hogy alig fotóztam ma:-)




Pentacon 6 TL+Zodiac 30/3.5+Sonnar 180/2.8+Biometar 80/2.8+Fomapan 400

Majd miután elköszöntünk Jóskáéktól,a családtól elindultunk a vasútállomás felé,majd onnan vonatra szállva Budapestre.Sok kétség van azóta is bennem ez az út miatt.Sokkal többet szoktam más esetben fotózni egy ilyen út során,most mégsem éreztem azt a késztetést.Rég volt az hogy ha elmentem valahova,ott tényleg kikapcsolódhattam,a másikra figyeltem,és nem a képeken járt folyamatosan az eszem.Talán pont ezért volt fontos ez az út,hogy lássam újra hogy így is lehet....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése