2009. november 13., péntek

09 november 13

Ma reggel végre elhatározásra jutottunk és nekiindultunk a hegyeknek megnézni az öreg csángó méhészt,akit már fotóztam többször is korábban.Kiálltunk az utcában reggel és lestopoltunk egy fa szállító kamiont,akik elvittek egész az öreg kapujáig.Hosszú döcögős út vezet ide fel,ahol teljesen elszigetelve élnek ezek az emberek.Télen személy autóval nem is lehet feljutni ide,mikor először jártam itt traktorral vágtunk neki:-)



Már az indulás is nehézkes volt,érezhettem volna hogy ez nem lesz az én napom.Mikor kiszáltunk a teherautóból éppen összetalálkoztunk a bácsival aki boltba indult és nem várt meg minket,azt mondta mindjárt itthon lesz.



Nem sok időnk volt,mert a kamiont egy óra alatt megpakolták,így is csak egy villám látogatás lett volna.Gyorsan készítettem volna róla pár portrét közép formátumra,megnéztem volna hogy van és jöttünk is volna.Hát nem így történt.A kamion már jött és Farkas bácsi sehol,útközben áltunk meg neki köszönni,de ott már letettem a képről,belső fotókat készítettem volna róla inkább,meg amúgy is tököm kivolt a hidegben,ahol a várakozás közben csak néhány részletre nyomtam le a gombot.Nem volt vmi eredményes ez a kirándulás,de nem lehet mindig szerencsém,mára ennyi kocka jutott:-)





2 megjegyzés: