2009. július 5., vasárnap

09 július 5

Ismét összefújta a szél a magyar fotóelit legsúlyosabb arcait egy lájtos kis mulatozás erejéig:-)Nagy nap volt a mai,Egyik(Altnőder Emese),Másik(Mándi Emese),Yan(Vachter János) voltak az est fénypontjai,dupla névnapot és szülinapot ünnepeltünk,talán kitaláljátok kinek mije volt:-)Késő este érkeztem meg a Balatonról,úgyhogy úgy gondoltam azt az elenyésző néhány órát ami még szombatba nyúlott vissza egy korábbi bejegyzésben taglalom más témával,mivel a buli keményebb órái úgyis vasárnapra estek.A Kertem nevezetű helyen gyűlt össze a díszes társaság,ebből ad ízelítőt ez a néhány kép.Annyit hozzáfűznék,hogy lehet van köztük egy-két fotó amit nem én csináltam,de köszi annak aki lenyomta a kis Minóm expo gombját:-D





Ha az előbb nem tudtam hogy melyik képet is csináltam a Kertemben,gondolhatjátok mekkora meglepetés volt a kártyámon ez a kép áradat.Tér-idő csapdába kerültünk néhányan a kemény magból és a délelőttünket,ha már ránk virradt a pesti éjszaka után,fotózással töltöttük.A részletekhez inkább nem fűznék megjegyzést...:-D












Sok boldogságot az ünnepelteknek!

12 megjegyzés:

  1. hujuj pedig majdnem úgy volt h én is megyek erre a csodálatos bulira altnődi emese invitált is kedvesen és hevesen, de aztán nem jött ki a dolog...így most már mégjobban bánom:(

    VálaszTörlés
  2. Örülhetsz hogy nem jöttél,maradandó károsulásokat szenvedtél volna:-DDDDDD


    Hülyéskedek csak,nem is mondta hogy invitált,pedig nagyon jó lett volna ha Te is ott vagy!

    Viszont úgy néz ki 25-én megyek hozzátok marathonozni:-)

    VálaszTörlés
  3. óóó ennek nagyon örülök!!!
    akkor már lesz sztárvendégünk is, győzikét vissza is mondom;)

    mennyi ideig fogod élvezni vendégszeretetünket?
    esetleg msn: sooslaca@hotmail.com, megbeszéljük majd a részleteket:)

    VálaszTörlés
  4. Győzike is fotózik?Azért megnézném a képeit:-DDDD


    Okés,felvettelek

    VálaszTörlés
  5. a tér-idő vesztett és megtalált zónáiról szóló tudósítások szépek. az atommag még tartja ennenmagát. minden ünnepeltnek CSÓK.

    VálaszTörlés
  6. Engem az érdekelne, hogyhogy csak egy képen van Isztok? :D

    VálaszTörlés
  7. Nem akartam hogy elpereld a gatyám is,így kivételesen figyelembe vettem a személyiségi jogaidat:-D

    Puszi Ági!

    VálaszTörlés
  8. botrányos királyság! :D

    VálaszTörlés
  9. Yan: Az éjszaka és a kora délelőtt botránykirályainak ez járja:-D

    boba:Nem fogysz ennyire nevetni mikor a következő partyt a söröződben tartjuk:-DDDD

    VálaszTörlés
  10. ez már komoly fenyegetésnek hangzik :D :)

    VálaszTörlés