2009. július 4., szombat

09 július 4

Gyönyörű napra ébredtünk és ez kitartott egész estig a Balaton parton.Iszonyat hőség volt és sikerült is kicsit odakozmálnom,pedig csak egy órára vettem le a pólóm.Érdekes hogy milyen kevés idő telt el azóta hogy egy szál rövid gatyában még végig lehetett fílingelni a nyarat,most meg egy óra alatt szénné ég az ember.A délelőtt forgatással telt,majd rögtön utána kora délután már készülődtek a lányok az utolsó vizsgára,a divatbemutatóra.Egy nagyon kellemes helyen töltöttük ezt a 2 napot,dizájnos apartmanokban,kb 10 méterre a Balaton parttól laktunk és zajlott az esemény.Lassan megérkeztek a vendégek is és a lányok elfoglalták a kifutót...





Már hazafelé tartottunk,mikor egy kolléga telefon beszélgetése után jött a hír hogy otthon Pesten megint cirkusz van.Furcsa volt hogy a rádióban nem volt róla hír azonnal,így nem is foglalkoztam az egésszel.Akkor szembesültem igazán a helyzettel,mikor a Blahán a metro aluljáróban majdnem eltaposott egy kisesbb csapat rohamrendőr,és egészen az Akácfa utca bejáratáig ez így folytatódott,elég komoly volt jelenlét pedig alig mentem 20 métert.Utána már csak a hírekből hallottam mekkora banzájról maradtam le.Annyira tudom szeretni mikor ilyen drasztikusan csöppenek vissza a magyar valóságba....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése