2009. április 23., csütörtök

09 április 23

A Fiatal Fotóművészek Stúdiójában voltam este konzultáción.A Refresh kiállítás sorozat utolsó állomásához értünk,melynek tematikája a Képhiba.Kemény dió már maga ez a szó számomra,hisz többnyire arra törekszem hogy a fotóimon ne legyen semmilyen hiba.Ritkán mutatom meg másnak nyers képeim,a digitalizált filmes fotóim is megdolgozom.Nehéz is volt találnom egy olyan képet,amit úgy éreztem hogy illik erre a kiállításra.Így utólag végiggondolva egyáltalán nem mélyedtem el a témában,az archívumból kotorásztam elő ezt az egyetlen hibás képem,amit publikálásra alkalmasnak gondolok.Mindenesetre érdekes volt végighallgatni a többiek koncepcióit,és megnézni a fotóikat,hihetetlen ötletemberek.Én nem vagyok az.Azt fotózom amit látok,nem kreálok terveket,hanem hagyom hogy az élet irányítsa azt ami végül képpé alakul.Nem gondolkodom előre,azt várom hogy maga a látvány amit képbe öntök gondolkodtassa el azt aki megnézi majd.Szeretem ezt a képet,mert ez tényleg egy olyan fotó,aminek képi mondanivalóját pont a hibái hangsúlyozzák ki.Egy kis Lomo-val készült lejárt filmre,ami az előhívás után igen viszontagságos körülmények között került be a scannerbe.Karcok,ujjlenyomat,mind a véletlen folytán láthatóak rajta,mégis ezekkel él igazán,szerintem....



Érintés


3 megjegyzés: