2009. április 22., szerda

09 április 22

A mai nap teljesen a negatívjaimról szólt,amiket jó szokásomhoz híven kb fél évig szoktam gyűjtögetni,majd egyszerre elvinni előhívatni.Ez most is így történt,kb 25 tekercs negatív és 3 roll gyűlt össze,mondjuk ez nem is olyan sok,de pénzben sajnos igen.A színes negatívjaimat és néhány C-41-el hívható ff negát a Fotomarket Déli pályaudvari üzletébe vittem,nagyon olcsón hívnak,egy egy napos hívás 299HUF,óriási!Régóta ide viszem a filmjeim,többnyire jók szoktak lenni a képek,a színek nem nagyon érdekelnek,mert scannelés után többnyire úgyis ff képek lesznek belőle.Az első képet útban ide készítettem.



Majd miután itt végeztem elmentem a már tegnap leadott ff filmjeimért.Mint nemrég kiderült tévhitben éltem már kb fél éve.Úgy tudtam hogy a MAX Labor,ami szerintem egyébként a legjobb analog fotólabor Budapesten,bezárt.Volt is nagy sírás-rivás anno,és persze senki nem értesített hogy a volt alkalmazottak összeálltak és újraélesztették a már jól bejáratott üzletet magam és még sokak örömére.Tök jó hogy ez már november óta így van én meg semmit nem tudtam róla:-)Szóval új néven,de ugyanazon a helyen,ugyanazzal a gárdával a kedvenc laborom és feltámad:
www.lab4art.hu



Igazából fel sem fogom mennyi idő lesz ezt behúzni.Számoljunk csak egy kicsit.25x36=900 kocka.Ha ebből csak 500 kockát scannelek be akkor még így is hetekbe és hosszú-hosszú éjszakákba(inkább hajnalokba)telik majd mire digitalizálva lesz az egész.Szóval akik a filmes képeimet szeretik el lesznek látva rendesen egy időre,az elkövetkező bejegyzésekben lesz belőlük bőven:-)

Hogy ezt a mennyiséget digitalizálni is tudjam vissza kellett kérjem a scannerem,amit még néhány hónappal ezelőtt adtam kölcsön egy barátomnak.Ma este ez is megtörtént.Kedves felesége fizetség gyanánt pizzát sütött nekünk vacsorára,elég régen is jártam már náluk.Kerék Attilát szintén a fotozz.hu -n ismertem meg még nagyon régen.Sokat jártunk régebben együtt fotózni erre-arra,de ő egy ideje már egy másféle projekten dolgozik,melynek fedőneve Huba:-)





Köszönöm a vendéglátást,Attila képeit itt tudjátok megnézni.

1 megjegyzés:

  1. Hm... Emlékszem! Ez nem az első ilyen szétválás. Anno "kokopelli" néven volt egy másik labor is. Jó képek!
    Kutasi Kovács voltam!

    VálaszTörlés