2012. május 15., kedd

12 május 15

Ma egy érdekes projektben vettem részt 2 képemmel. Bizonyára olvastátok(fotósok:-) a felhívást ADAY.org oldalán hogy örökítésetek meg Május 15-én a napotok eseményeit, részleteit Home, Work, és Connections témakörökben. Nem nagyon volt ötletem rá, de az élet mint mindig, most is hozta a lehetőségeket. Átugrottam egy barátomhoz és már odafelé menet elkészült az első kép a trolin egy kiskutyáról utána pedig Misi padlását fedeztük fel, ezzel is egy kis pihenőt tartott miközben a vizsgájára tanult. Remek lehetőség adódott így hogy én is része lehessek a világ egy napjának történelmének, ahogy a kiírok fogalmaznak:-)





Categroy:Home - Housing and Surroundings

My friend Misi a young student of a photographer school was learning for his final exame all day and he now just do a smoking break in his flat's loft in the downtown of Budapest

Photo was taken at 18:15 Budapest, Hungary, digital




Categroy:Connections - Society

People travel in the old 70 line trolley in Budapest

Photo taken at 18:00 Budapest, Hungary, digital



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése