2011. július 21., csütörtök

11 július 21

Ma folytattam a Tapasztalati Szakértőkről készülő sorozatom, Mészáros Ervinhez látogattam el a város szélén a budai hegyekbe. Nem írom le még részletesen Ervin történetét, hisz első találkozásunk alkalmával nagyon kevés kép készült, kb 10-et ha csináltam. Nagyon sokat beszélgettünk , szükség is volt rá mivel Ervin eléggé sajátosan gondolkodik a világról és a sok rossz tapasztalat után érezhető volt hogy kétségei vannak velem kapcsolatban. Ezért nem is erőltettem a fotózást, szerettem volna én is jobban megismerni történetét ami remekül sikerült az ott töltött idő alatt és mondhatom azt hogy bizalmába fogadott. Remélem hamarosan lesz időm újra meglátogatni és egy portré sorozatban Nektek is bemutatni ezt az érzékeny,nehéz sorsú, őszinte embert.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése