2011. június 18., szombat

11 június 18

Ma cirkuszban voltunk.Nem is emlékszem már rá tisztán mikor voltam utoljára ilyen előadáson. Talán még gyerekként mikor tátott szájjal néztem az artistákat és a különböző művészeket egy balatoni nyaralás során. Ezért is volt érdekes feladat elmélyülni ebben a világban, mikor elkezdtem fotózni hogyan dolgozik az Állami Artistaképző intézet és oktatja ki a jövő nagysikerű művészeit. Sokat fotóztam már próbán de ez mindig egy teljesen más élményt adott mint ez a ma.Most nézőként lehettem jelen. Tegnap a backstage-ben fotóztam a premieren, pontosan azért hogy még több érzést és feszültséget tudjak megmutatni az előadás alatti izgalomból. Szinte semmit sem láttam az műsorból, viszont sikerült átélnem az ezt körülölelő hangulatot maximálisan. Ma pedig, mikor Dinával leültünk a meleg cirkuszi sátorba és feszülten, popcornnal kísérve, hogy végignézzük azt a műsort amin ezek a különleges emberek dolgoztak, felejthetetlen élmény volt.Visszaidézte gyermekkorom és felszabadultan, még fotózási kényszer nélkül is végig tudtam élvezni az előadást.

Köszönet a meghívásért és az élményért az Artistaképző Intézetnek!








Cirkusz

Budapest

Az Állami Artistaképző Intézet diákjainak évzáró előadása

2011

Minolta 7D+MAF 70-210mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése