2009. szeptember 1., kedd

09 szeptember 01

Ma egész nap az Auswitzban készült képeim csináltam,elég durva hogy már egy hónap is eltelt lassan és csak most teszem ide fel őket.Elég nehéz a lemaradást behozni a napi munka mellett,főleg úgy hogy mostanában más fontosabb elfoglaltságom is akad bőven:-)Minden esetre ma elkészültem egy hét élménybeszámolójával,amit julius 30-tól augusztus 5 bejegyzések alatt olvashattok.Az itt látható a képek filmre készültek,TESCO gazdaságos színes negatívra.Mivel nem volt fekete fehér negatívom már előre tudtam hogy ff lesz belőlük.Szerettem volna közép formátumra is fotózni itt de mivel elromlott eddigre a Pentaconom csak a Zeiss boxot tudtam használni,ezeket a képeket meghagytam színesben.Egy részletesebb beszámolóért a digi képekkel pedig klikkeljetek ide

Auswitz




Minolta 7000i+TESCO gazdaságos nega/ff konvert



Zeiss box+93-ban lejárt dia

Birkenau




Minolta 7000i+TESCO gazdaságos nega/ff konvert

2 megjegyzés: