2012. június 27., szerda

12 június 27

Az előző nap igen későn ért véget és a VOLT 1. napja pedig viszonylag korán kezdődött. Ma nem volt annyira húzós a programom mint tegnap, a Blikk színpadon és a Burn Elaktrofloor-on kellett dolgozzak egész nap. A délutánt életképezéssel kezdtem. Tegnap annyira nem volt időm felfedezni a lehetőségeket, bár kora délutánra még nem volt akkora mozgás hogy megcsináljam életem nagy képeit:-)






Az első koncertem olyan 4 körül kezdődött, ami elég korainak mondható egy fesztiválon.A meleg is közrejátszhatott hogy ekkor még nem gyűlt össze akkora tömeg. Minden esetre sikerült jól összecimbizzek a Blikk színpad szekusaival, így mehettem mindenfelé gond nélkül. A We Are Rockstars jóféle rock klasszikusokat nyomott, főleg a Depeche Mode feldolgozásaik tetszettek.



We Are Rockstars






Egy rövid séta után a sátrak között már egy nagyobb zúzás várt. Még emlékszem a középiskolás hard core-s koromból a Blind Myself-re, de élőben soha nem hallottam őket. Itt már azért összejött a kemény mag és egy elég dinamikus koncertet nyomtak a srácok.




Blind Myself


Aztán egyre kezdett sötétedni és a fesztivál is még jobban felpörgött. Rengetegen jöttek Srillex-re és a Snow Patrol-ra, de mivel nem én voltam beosztva nagyszínpadra ez sajnos(vagy annyira nem is) kimaradt. Viszont cserébe mindenhonnan a ordított a Skrillex féle dubstep vinnyogás, mintha klónozták volna az arcot és minden keverő mögé őt pakolték volna be. Eléggé agytépő volt már egy idő után, de a fiatalság láthatólag nagyon élvezte:-)





Kicsit később a Burn Elektrofloor-on volt jelenésem ahol a party kezdett beindulni a nagyszínpados dubstep őrület előtt. Hosszú záridős vakus expokkal kísérletezgettem, ami jól bevált, és szerintem jól is illet az elektronikus zene hangulatához.



Siktzah



A Snow Patrol nyomta még a nagyszínpadon mikor tettem arra még egy kört, szinte mozdulni nem lehetett már ekkor sem. Mindenki Skrillex-re várt. Soha nem zaklattak még ennyien party fotóval mint ezen a napon. Ki kell ábrándítsak mindenkit, mi nem ezért lettünk felkérve hogy ölelkező fiatalokat fotózzunk. Ezért sokszor úgy tettem mintha meg sem hallottam volna ezeket a kéréseket, vagy próbáltam elmagyarázni hogy tök fölöslegesen nyomom le a gombot, mert utána úgy is kitörlöm a képet. Kisebb-nagyobb sikerrel jutott el néhányak agyáig, már alig várom mi lesz BalatonSound-on:-)



Aztán éjfél után visszakanyarodtam a Blikk színpad felé, kb ekkor kezdődött el Skrillex mágus koncertje. A fesztivál ezen területe teljesen kiürült, de azért a Belga koncertre sokan voltak kíváncsiak. Tegnapi nagyszínpados koncert után szinte rutinosan jelentem meg a Blikk előtt, sőt, a srácok még nyomták is nekem a show, ahogy a Sigma 10-20-ba taposott egyikük fentről:-) Jó kis műsor volt, mint mindig. Viszont Anorganik igencsak megsínylette a dubstep császár koncertjét, mivel a Burn Elektrofloor-on csak pár szekus és én hallgattuk a szettjét. Elég vicces volt így dolgozni. Csináltam néhány felvételt róla a DJ pultban és elindultam leadni az esti termést. Azért nap végére elfáradtam, és megmondom az őszíntét, kicsit féltem hogy egy agydaráló Skrillex partival fogok álmodni.Szerencsére nem ez történt:-)





Belga




Anorganik


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése