2011. március 11., péntek

11 március 11

Még tavalyról, a Karpatikum.hu fotópályázat nyereményeként jutottam el a Kaptárkő Természetvédelmi és Kulturális Egyesülethez és most ott tartunk hogy holnap velük indulok egy 4 napos túrára a Bieszczady-hegységbe a Keleti Kárpátok Bioszféra Rezervátumba.Több hegycsúcsra is tervben van felgyalogolni, összesen 5-re(Jajjj:-)Kicsit elszoktam a komolyabb erőnléti próbáktól, kíváncsi leszek hogy bírom,biztos nem a pihenésé lesz ez a néhány nap:-)De várom már nagyon mert olyan gyönyörű helyekre juthatok el, amik egyedülállóak a térségben és végre kiszabadulhatok ebből a sokszor nyomasztó urbánus környezetből. Számomra ezzel az utazással fog kezdődni a tavasz és remélem sok jó téma vár rám. Kicsit felrázhat a téli álomból és újult energiákkal, ha más nem kicsit edzettebben térhetek majd vissza a pesti valóságba.




Kárpátok


Az útról természetesen beszámolok majd ahogy eddig is tettem mindig, most is próbáltam kicsit a témához kapcsolódó illusztrációs képet választani a bejegyzéshez. Ezt a fotót még 2009-ben készítettem Finnországból hazafelé a Kárpátokban, Szlovákiában egy gyors pihenő alkalmával. Soha nem fotóztam még ilyen hegyvidéki környezetben remélem eredményes lesz képekben a túra.

6 megjegyzés:

  1. jó utat, jó fényeket, szép fotókat!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a kép! Én is jó utat kívánok! :)
    Finnországban merrefelé jártál? Azért kérdezem, mert én 4 hónapig éltem kint és a táj valami hihetetlenül szép. Onnan is vannak képeid?

    VálaszTörlés
  3. jó utat, várjuk a fotókat :)

    VálaszTörlés
  4. Hello
    Kaptárkő egyesülettel voltunk :D
    Üdv
    Peti

    VálaszTörlés
  5. Péter,Áron,juice, köszi szépen,részben megvoltak a jó fények:-)

    Renáta.Az Utazás/Travel menüben a lap tetején megtalálod a teljes leírását az utamnak.Nekem is nagyon tetszett Finnország,valóban meseszép tájakat láthat ott az ember.

    Peti,köszi,javítottam:-)))

    VálaszTörlés