2010. december 19., vasárnap

10 december 19

Érdekes dolog hogy születnek ötletek és néha furcsa módon hogy állnak össze egymástól független célból elkészített képek egy egésszé.Miután elolvastam a fenteslent.blog.hu -n megjelent Kocsmába félretolt genecáció írást világosodott meg bennem hogy van egy téma amit én már évek óta fotózom, igazából ebben élek és dokumentálom rendszeresen.Ez a cikk a budapesti közösségi élet egyfajta társadalmi és kulturális vesézgetése.A korábbi Budapest,faszság! cikkben eme létforma szépségeit mutatja be az olvasóknak az író.A második írás már ennek a hömpölygő, sokszor céltalan embertömegnek az egyre divatosabb romkocsmákban eltöltött tevékenységeikről számol be kicsit borúlátóbban.Igazából ez a téma a szemem előtt hever és ha visszagondolok sok esetben örökítettem már meg ennek a generációnak olyan pillanatait amik beszédesek lehetnek egy sorozatban.Csak kilépek az Akácfa utcába és a vigalmi negyed közepén vagyok.Itt minden nap hétvége van, a kocsmák tele vannak mulatozó fiatalokkal, akikhez mi is csatlakozunk néha barátainkkal. Hát én pedig mint mindig, ilyenkor is viszem a fényképezőgépet magammal, sőt volt hogy a buliról hazaugrottam érte:-)Nekiálltam válogatni és egymás mellé rendeztem azokat a képeket amik a cikk által elemzett szubkultúrát legjobban bemutathatja az én keresőmön keresztül. A válogatásom igazából talán az első cikk ihlette, mert ahogy fotóztam ezt eddig is, a városi lét szép pillanatait mutatom be. Van abban valami amit ír a szerző. Budapesten jó(is és nem is) élni 2010-ben!.








Y generáció




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése