2010. december 18., szombat

10 december 18

Az Élet&Kép Magazin fotópályázatának díjátadójára és kiállítás megnyitójára voltam ma hivatalos a Godzsu udvarba a Cafe Vian-ba. Az SK8 című fotóm különdíjas lett amit a magazin honlapján (klikk) és a kávézó falán is megnézhettek ha arra jártok. A megnyitó végeztével botlottam bele ebbe az úriemberbe aki felszórta a csúszós-havas részeket az udvarban és készítettem néhány fotót. Már csak ezért megérte elmenni a megnyitóra és persze a jó társaság miatt, ahol végre személyesen is megismerhettem néhány általam nagyra tartott fotóssal.Gratulálok a nyerteseknek!






Godzsu udvar

Budapest

2010

Nikon D90+Nikon 16-85mm


5 megjegyzés:

  1. Hangulatos téli városfotók. Nekem a negyedik tetszik a legjobban, a mozgásban lévő seprűvel.

    VálaszTörlés
  2. hvgs karácsonyi bigpix képeknél láttam a képed. fantasztikus a többi is, gratula.

    VálaszTörlés