2010. október 1., péntek

10 október 01

Mint ahogy az elmúlt napokban, ma is pályázatokra készülődtem.Már korábban kinéztem ezt a versenyt,fotóesszéket,sorozatokat vártak a kiírok: viewbookphotostory . 2 újabb sorozatom küldtem és Dina is nevezett egy divat fotó sorozatot a versenyre.Elég erős a mezőny és hát az utolsó pillanatban küldtük el.Este még ki kellett pattanjak az ágyból, mert Dina képeire elfelejtettem rátenni a copyright-t és még gyors a határidő lezárta előtt elküldtem a képeit:-)))Nagyon megtetszett a felület ahova a képeket lehetett tölteni a viewbook optimális bemutató galériának tűnik,amit most a 60 napos ingyen trial-al ki is használok:-)


Conceptual category

The Shadows of Budapest




Documentary category


United Colors of Balaton





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése