2010. július 26., hétfő

10 július 26

Köszönhetően Simák Gergő kedves ajánlásának jó kis szombatom volt múlt héten.A III.Fotomarathon és közbeiktatva egy templomi esküvő fotózása is várt rám aminek képeivel ma egész nap elszórakoztam.Rövid idő alatt viszonylag sok képet csináltam,nem is tagadom tréningelni akartam,mivel idén még nem voltam esküvőn fotózni.Miután leválogattam őket még mindig volt kb 250 kép amit jónak ítéltem,de annyit nem akartam végig processzálni,a megegyezésük Ildikóval és Lászlóval 100 képről szólt,de odaadom nekik a többi nyers képet is.Egy elég velős válogatás jött össze,ahhoz képest hogy csak egy egyházi szertartásról volt szó .Sok lehetőségem nyílt hangulatos életképeket lőni és változatos nézőpontokat használni a templom különleges kör alakú kialakítása miatt.A szertartás után még a szomszédos gyülekezeti teremben fotóztam egy rövid fogadást a pár tiszteletére.Szintén életképeket vadásztam amikből volt bőven a kedves pár és családjuk vidámságának köszönhetően.A D90-et használtam és Dina felszerelése hihetetlen gyorsnak és pontosnak bizonyult,ráadásul vaku nélkül végig tudtam csinálni magasabb ISO-n zajosodás nélkül.A képek feldoldozása is remek volt,élveztem a visszafogott színek használatát és a hihetetlen részletességet.Erősen elgondolkodtam egy hasonló munkagép beszerzésén,kár hogy ezt most nem engedhetem meg magamnak.Szóval nagyon rövid idő alatt sikerült végignyomatnom a 100 képet,amiből az általam vélt legjobbakat láthatjátok ebben a válogatásban.


Schütz Ildikó és Bokor László templomi esküvője












Ildikó,László sok boldogságot kívánok nektek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése