2010. július 25., vasárnap

10 július 25

Régi titkolt vágyam vált valóra ma,mégpedig az hogy oktathassak:-)Aki ismer tudja hogy szeretek mélységekbe menni ha olyasmiről van szó amit én szenvedélyesen szeretek.Hosszú monológjaim,határozott személelteim vannak az élettel és a fotozással kapcsolatban.Fotó oktatásra még azért nem adnám a fejem,ahhoz kell még néhány év tapasztalata,de egy barátom felkérésének egy modell iskolából nem mondhattam nemet.Egy kötetlen beszélgetésről volt igazából szó és az óra második felében pedig mindenkivel egyenként foglalkoztam és mutattam be rajta a többieknek mekkora hatalma van a fényképezőgépnek és annak a néhány apró trükknek amitől jobb lehet egy kép.Először általánosságban beszéltem magáról a modell fotózásról,milyen örömök és csalódások érhetik őket ebben a szakmában.Mennyire eltökéltnek kell lenniük hogy ebben a divatos műfajban sikeresek lehessenek.Ismerniük kell testüket,arcukat,érzéseiket felszínre hozni és ezt ha kell megmutatni.A fotózás alatt pedig lépésenként mutattam meg nekik az egyszerű pózokból hogyan lehet felépíteni a mai kor és a megrendelők igényeinek megfelelő beállításokat.Mivel mindenkinek ez volt az első fotózása nem minden esetben ment ez gördülékenyen,de bízom benne hogy ez a két óra a hasznukra vált és emlékezni fognak a tanácsaimra majd egyszer ha épp arra lesz szükségük:-)






2 megjegyzés:

  1. Már sokszor elgondolkoztam ezen én is - mármint, hogy miért nem oktatsz, úgy érzem rendkívüli tudással rendelkezel a fotózással kapcsolatban, számomra az egészhez való hozzáállásod példaértékű, Magyarországon számomra Te vagy a követendő példa...Kár, hogy ilyen messze élsz, szívesen elmentem volna én is erre a beszélgetésre...

    VálaszTörlés
  2. Ahhoz még néhány évet el kell töltenem fotózással hogy legyen mit átadni,szerintem:-)

    Köszönöm Gellért,és örülök hogy így gondolod!

    VálaszTörlés