2010. július 8., csütörtök

10 július 08

Hé,fiúk!Szólt Vedres Ági kiállításának címe és már ez a két szó kíváncsivá tett mit is fogok ma látni a Mai Manóban.Jó ideje ismerem már Ágit,kiszámíthatatlanságát,nem mindennapi nézetét a világról.Ahogy ő fotózik és amit megmutat az egy életérzés,amit kevesek tudnak olyan spontán módon a közönség elé tárni ahogy ő teszi.Őszintén megmondom fogalmam sem volt róla mit várjak,de kellemes meglepetés ért ahogy végignéztem a képeket és elolvastam Ági gondolatait alattuk.Ami a falon van az akár egy film kockája is lehetne,beszédes,érzékeny anyag minden egyes kép megnyitja,nyíltan elemzi a "fiukat", hogy milyenek is vagyunk.A képeket nézve rájövünk hogy a férfiúságnak is vannak mélységei,érzései csak mi férfiak(vagy fiúk:-) ezt nem látjuk:-)

Gratulálok Ági,nagyon tetszett a kiállítás,szívesen ajánlom mindenki figyelmébe!

Vedres Ági hé, fiúk c. fotókiállítása




2 megjegyzés:

  1. Zoli,

    köszönöm érzékeny szavaidat, hát Te is csak ugyanolyan érzelmes vagy, mintahogy gondoltam én azt és jól.

    annyira örülök, hogy látod, amit látni kell.

    Ági

    VálaszTörlés
  2. "Lelkem mélyén lepke vagyok" szólt régen a dal,talán ismered is:-)))

    Én meg azért örülök hogy "látok" és remélem sokáig látni is fogok;-)

    VálaszTörlés