2010. május 31., hétfő

10 május 31

Ritkán van úgy hogy egy pályázat miatt nekiállok agyalni és valami koncepció útján megvalósítani egy sorozatot.Ez a két oldalt bemozduló villamosos dolog már régebben kezdődött,mikor egy téli napon téma és életkedv hiányában az utcára tessékeltem magam és rákényszerítettem a fotózásra.Akkor a Boráros téren fotóztam a hosszú csíkban bemozduló Combino-kat és 2 képből raktam végül össze azt amit elképzeltem.Ez a téma kicsit feledésbe merült míg nem jött a FotóVideo Magazin pályázata,melynek témája Transport amire úgy gondoltam ez a dolog pont passzolna.Mikor elkezdtem járni a várost és keresni az ideális helyszíneket még úgy gondoltam az egyszerű"teszt" képekből simán össze lehet rakni a képet úgy hogy megvárom hogy elmegy jobbról-balról a villamos és majd a PS megold mindent.Elég látványos képek születtek így de sokat tanakodtunk Dinával azon kellően hiteles e ez a sorozat így ,hisz türelemmel egy expoból is meg lehet csinálni a fotókat.Meggyőzött hogy próbáljam meg mert amúgy is volt néhány olyan képem ami sikerült egy lövésre.Így már nem volt annyira egyszerű a történet,hisz meg kellett várni hogy pont egymás mellett húzzanak el.Kb 2 hónapomba telt amíg körvonalazódott a dolog,6 képet szerettem volna összeszedni ami ekkorra nagyjából meg is volt.Feltérképeztem a 4-6 os vonalának összes járdaszigetét,több órát kint töltöttem a napkeltében Szakadó esőben egy szál esernyő alatt(vicces fotótéma lehettem:-) és főképp az esti órákban hisz ezekhez a fotókhoz hosszú záridő kell.A végén mikor egy huzamra nekiálltam a processnek volt olyan kép amit nem éreztem oda valónak így mehettem újra meglőni,de a végén hihetetlen szerencse sorozat ért(köszönhetően annak hogy nem hívtam magammal Huszka Ádám barátom,aki korábban mindig elűzte nekem,mikor együtt mentünk villamost vadászni:-) és sikerült jobb képeket fotóznom.Ekkor már kicsit szorított a határidő is de nem bántam meg hogy eddig kitoltam,mert a végére olyan lett a sorozat amit bátran felvállalok.Nem vagyok az a koncepció alapján fotózó ember de ezt a munkát nagyon élveztem és remélem sikere lesz majd a FotóVideoban:-)




Petőfi Híd,Budai hídfő



Bécsi út



Moszkva tér



Jászai Mari tér



Mechwart liget



Oktogon


Keresztutak

Budapest

4-6 villamos vonala

Konica Minolta 7D+Sigma 10-20

7 megjegyzés:

  1. kemenyen kuzdottem, de sajnos nem sikerult megakadalyoznom a sorozat elkeszultet. :)

    VálaszTörlés
  2. Hála Istennek egy sorozat nem kell választani, de nálam az első, mindent visz! Igaz én nem értek hozzá csak, úgy érzésre! Szerintem van esélyed, nem is kicsi!
    Gratulálok: Laci
    Ui: különösen a kitartáshoz! :))

    VálaszTörlés
  3. Akkor Te sem unatkoztál. Most már csak várni kell :)
    Nekem az első és az ötödik a legjobban.
    Gratta!

    VálaszTörlés
  4. Az alapötlet nagyon jó, de mivel 6 kép, én azért hiányolok némi kis csavart..

    VálaszTörlés
  5. Nekem is a Gergely által leírtak a kedvenceim de összességében is egy nagyon jó sorozat lett szerintem.
    remélem a belefektetett energia meghozza gyömölcsét!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a véleményeiteket és a bíztatást:-)

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikus sorozat, remélem megnyered :) Üdv: Dani

    VálaszTörlés