2010. május 30., vasárnap

10 május 30

Fáradtan indultam ma reggel vissza Ráckevére a tegnapi hosszú nap után hogy pár lánnyal megfotózzunk néhány képet az általuk készített hulladék ruhájukban.Ez a verseny egyik feladata volt,ki tud kreatívabb öltözéket összeállítani szemétből.Szerencsére jó idő volt az a pár óra alatt amit a fotózással töltöttem,néha még túl erős is volt a nap.A derítőlap bántotta a modellek szemét és a hotel kertje sem engedett túl sok változatosságot és kreativitást,de azért remélem sikerült jól megfotóznom őket:-)




Modellek:

Denisa Mathiová
Radka Hudecová
Klaudia Vojecková
Vladimíra Kovariková
Szabó Sarolta
Patricia Jakabová

7 megjegyzés:

  1. Gyonyoruek lettek !! :) Martina S.

    VálaszTörlés
  2. marhajók!
    hogy komunikáltál az -ová végződésű lányokkal?:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Martina:-)

    Lacus,nagyon egyszerűen

    Modellová pózolski szépová:-)))

    Volt tolmácsom:-)

    VálaszTörlés
  4. Zoli!
    Tudom szereted az őszinteséget! Ezek nem életed legjobb modell fotói. Talán csak az ötödik, amely megüti a szintedet. Mondom én, aki még egy értelmes portrét sem tudok készíteni. Csak idézni tudom kedves barátom szavait. "Azért, mert nem tudok tojást tojni, azért még tudom milyen a jó rántotta"
    Szavaimat kérlek ne vedd sértésnek, csak egy amatőr véleményének!
    Laci
    Ui: remélem reagálsz rá! :)))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm az őszinte véleményt és igazad van én sem gondolom hogy ezek lennének a legjobbak úgy hogy a kezem is meg volt kötve valamennyire és a kreativitásom csúcsán sem voltam tudom:-)

    Viszont mostanra sokszor különbséget kell tennem már a megrendelés és a saját dolgaim között és ilyenkor mérlegelni kell mi a fontosabb.Remélem hogy ezek a képek a megbízómnak tökéletesek lesznek arra célra amire készültek,így azért maradhat majd vmi féle elégedettség ezeket a képeket is megnézve.Van mikor már nem akarom megváltani a világot a képeimmel,főleg ha nem is a saját ötlete elé állítják az embert.Ez most egy ilyen alaklom volt:-)

    Üdv Laci és köszi még egyszer!

    VálaszTörlés
  6. Tényleg ne vedd sértésnek, tudom az ember nem mindig alkothat tökéleteset, főleg nem, ha meg van kötve a keze, szorít a határidő stb. Hála Istennek (sajnos :((( ) nekem ilyen gondjaim nincsenek. Kívánom, hogy a megbízók elégedettek legyenek! Sajnos, még mindig nem találtam ameg a Minolta digit gépet, amelyet keresnék! :(((

    VálaszTörlés
  7. Hát félek én is hogy egyre nehezebb lesz ha majd esetleg az enyémek kifulladnak.Azért ne add fel,hirdesd hogy keresel megvételre.

    VálaszTörlés