2010. április 27., kedd

10 április 27

Hihetetlen hogy már 4 éve annak hogy egy hétvégét töltöttem a Dunán ennek a sóderkotró hajónak a fedélzetén.Egy családi barát segítségével jutottam fel a hajóra és 2 napot éltem együtt a legénységgel.Érdekes élmény volt,ahogy betekintést nyertem egy ritka foglalkozás mindennapjaiba.Ez volt az első ilyen képriportom, és emlékszem hogy nagyon sokat tanultam ezen a hétvégén.Az első filmes sorozatom,amit azért kicsit ki kellett egészíteni néhány digi képpel,és hát a kronológiára,egy sorozatot összetartó harmóniára sem figyeltem akkor még eléggé.Pont ezért is gondoltam arra hogy idén megint elmegyek egy hétvégére a Dunára,hogy újra láthassam és fotózhassam ezt a nyugodt,természetközeli mesterséget.Mára már összeszedettebb fejjel,valószínűleg egy sokkal ütősebb képanyagot tudnék összegyűjteni itt.













Élet a Dunán

Harta

2006

Konica Minolta 7D
+
Minolta 7000i
+
MAF 17-35mm
MAF 50mm
MAF 100-300mm
+
Ilford Pan 100

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése