2010. április 25., vasárnap

10 április 25

Az egész napomat autóban töltöttem,fáradtan a tegnapi hajtás után.Odafelé úton,és vissza is fura volt az utazás.Már régen voltam autóval Romániában és már elfeledtem azt az érzést amit akkor érez az ember amikor átszeli ezt az országot.Rengeteg életképet láttam az utcákon, hihetetlen kontraszt érezhető mai napig az itt élőkben,a gyönyörű környezetben és annak pusztításában.Minden esetre az hogy ennyi jó képet kihagytam arra buzdít hogy már nem is tudom hanyadszorra,de valamikor újra ellátogassak ide.De akkor már tuti autóval,és olyannal amivel meg is tudok állni minden buckánál:-)



Tavaszi Hargita

Erdély

2008

Konica Minolta 7D+Sigma 10-20mm

2 megjegyzés:

  1. Micsoda távlatok és milyen súlyos felhők!
    Az tényleg nagyon rossz érzés, mikor nem állhat meg az ember egy fotótémánál, még ha nála is van a gép. Hogy te mit érezhettél az erdélyi úton, azt csak sejtem.

    VálaszTörlés
  2. Eléggé kivoltam,gondolhatod:-)Nagyon sok jó életképet kaptam el a suhanó autóból,fájt a szívem rendesen...

    VálaszTörlés