2010. április 24., szombat

10 április 24

Itt a tavasz és a szép idő,mint ahogy tavaly is egyre több szépségkirálynő választásról fogok beszámolni.Sok férfi fotós társam biztos irigyel ezért a munkáért mégis kemény meló egy ilyen nap:-)Főleg ez a mai , mikor reggeltől estig folyamatosan nyomon kellett kövessem a Marosvásárhelyen rendezett Miss Éden Románia 2010 szépségkirálynő választást és az azt követő eseményeket .Ebben a gyönyörű szecessziós épületben,a Kultúrpalotában lesz a gála,de az egész napos programok helyszíne a stáb központja is volt.



Ezeknek az eseményeknek is többnyire megvan a forgatókönyvük,ami azért segíti a fotós munkáját,most is a készülődés megörökítésével kezdtem a napot ahogy mindig ilyenkor.Szeretem ezt a forgatagot,mindenki ideges,vagy éppen elégedett és felszabadult, de már minden lány az estére gondol.




Közben az aulában környezetvédelmi kiállítás és könyvbemutató következett,ünnepélyes megnyitója a mai programsorozatnak,ami a fiatalok környezettudatos életre való nevelését tűzte ki céljául.A kiállításon hulladékból készült ruhák divat fotói és még a tavalyi budapesti Nagy Szemét Gyűjtés alkalmával készült képeim voltak láthatók:-)



A megnyitót követően elindult a nagy verseny.A város iskolái csapatokkal indulhattak egy környezetvédelmi vetélkedőn ahol értékes pénzjutalmat kapott a legügyesebb csapat.Különböző környezetvédelemmel kapcsolatos kívz kérdéseket kellett megválaszolniuk és olyan érdekes és kreatív feladatok vártak rájuk, amik mind kapcsolódtak valahogy ehhez a problémához.Ki tud több cigaretta csikket összegyűjteni a városban,kié lesz a leghosszabb műanyag pohár kígyó,kié lesz a leglátványosabb szemétből készült divat kollekció?A srácok nagyon ügyesen vették az akadályokat, ahol sokat tanulhattak környezetünkről.Ha belegondolunk már csak azzal segítettek hogy több kiló cigaretta csikket összeszedtek...






Igazából ez az esemény a nap nagy részét kitöltötte,nem is nagyon volt időm egy magamnak lőtt képre sem.Bár mikor az egész napos folyamatos fotózás és segítés a szervezőknek között megláttam az ezeket az ablakon beszűrődő lágy fényeket és erős tónusokat gondoltam egy kicsit magamra is:-)



Eljött az esti gála kezdete ami innentől többnyire protokoll fotózást jelentett ami nem sok kreativitást enged.Örültem is ezért mikor elkezdődött Király Viktor koncertje.Ilyen sötétben még nem fotóztam ehhez hasonló fellépést és szépségversenyt úgyhogy nagyon oda kellett figyeljek a vakuzásra.Éppen ezért is fotóztam inkább a céges Nikon D200-al és Dina új vakujával,mert kezemben akartam tartani a kontrollt,amit sajnos a Sigma rendszervakum esetében nem nagyon mondhatok el.Bár itt annyira nem is maradt le a Nikontól mikor a koncertet fotóztam,azért később jó volt az hogy tudtam akár sorozatban is villantani,soha ne vegyetek Sigma vakut:-)!






És mint mindig ilyenkor az este a szép lányokról szól,de leginkább arról az egyről aki 2010-ben legszebb Romániában,Szatmári Imoláról, Marosvásáhelyről!



2 megjegyzés:

  1. tömény nap volt amint látom!
    sigma vakuval kapcsolatban hasonló érzelmeim vannak! :)

    VálaszTörlés
  2. Alig éltem a végén,de hát edzésbe kell lendülni,mert nehezen bírom majd a nyári pörgést:-)

    VálaszTörlés