2010. március 2., kedd

10 március 02

Ma a Börzsönyben jártam fotózni.Rég ruccantam már így ki a természetbe és jól is esett a friss levegő.Nem csináltam sok képet,annak ellenére hogy az idő elég szép volt.Túl kopár most nekem a táj,olyan szomorú,üres.De azért jó volt érezni hogy lassan itt a tavasz



Nem nagyon szeretem a macskákat,de ha már ott voltak és ilyen készségesen pózoltak nekem lekaptam őket,sok volt,nem tudom a modell ugyan az e a két képen:-)Viszont a mai napról talán ez a bicajos tetszik a legjobban:-)



Az autóból nézve megdöbbentő látvány volt mekkora belvíz gyűlt össze a szántóföldeken.Meg is álltunk egy helyen ahol egy tó nagyságú pocsolya terült el.Ilyenkor szembesül az ember a hírekben hallottakkal igazán...



Nem mondanám egy témákban hemzsegő napnak a mait,mégis feltöltődtem a szabadban,erőt adott ez a kirándulás,már csak a jó időnek kéne eljönnie...

2 megjegyzés:

  1. az a macskás az mennyire jó már :))) a többi is.. de a macskás nagyon kedvemre való :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök:-)Már akkor csak ezért érdemes volt kirándulni egyet:-)

    VálaszTörlés