2010. március 1., hétfő

10 március 01

Lehet néhányan észrevettétek már hogy a profilom alatt megtekinthető az új esküvői fotós webldalam.Magam raktam össze egy egyszerű program segítségével,mégsem volt könnyű munka.Nem akartam albumokat párokról,inkább összeválogattam 50 képet különböző esküvőkből és az esemény menete szerint rendeztem őket.Szeretem ezt a műfajt és szeretném ha az idei évem jelentős részét az esküvőzés tenné ki,jelenleg ezen dolgozom.Az első lépés ez az oldal volt,a következő pedig remélem az lesz hogy Te vagy valamelyik ismerősöd lakodalmán találkozunk:-)




Balogh Zoltán esküvői fotográfia

Várom véleményeiteket az oldallal kapcsolatban!

5 megjegyzés:

  1. végig néztem az esküvői fotóid. először az járt a fejemben, hogy vajon a házasulandó párok hány %-a akarja ilyen művészi módon megörökítenie az esküvőjét és hány választja a "szokásos" fotósokat? aztán elolvastam a bemutatkozó oldalad és rájöttem, hogy akármi is a válasz a fenti kérdésre, Nekd ezt így szabad csak csinálni. drukkolok, hogy minél több pár válassza ezt az irányt. nekem tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy észrevetted a lényeget Péter.

    Én nem akarok minden esküvőt megcsinálni 2010-ben:-)Én csak azokat az esküvőket szeretném fotózni ahova kizárólag a stílusom miatt hívnak,mert ott tudom hogy gond nélkül alkothatok:-)

    VálaszTörlés
  3. Biztos lesz ilyen is, Zoli, sőt mi több kívánom neked hogy minden hétvégére jusson egy ilyen esküvő. Egyébként attól tartok hogy kevés pár akar az esküvői képein dokumentarista fotóművészeti alkotások motívumaként szerepelni...

    VálaszTörlés
  4. Remélem az ilyen jellegű, művészi esküvőfotók lesznek a jövőben a követendő példa...Szerintem többet jelentenek, mivel látni a fotókon az érzelmeket, ami ezt a napot átjárja, és ez által értelmet nyer újból és újból elővenni később a fényképalbumot...

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom,annyira felhígult a kínálat hogy szerintem érdemes ráfókuszálni arra a kevés párra aki mást akar,ezt a kis torta szeletet szeretném a piacból,bár cukros vagyok:-)

    VálaszTörlés