2009. szeptember 8., kedd

09 szeptember 08

A mai napon sikerült megcsinálnom az első portfólió fotózásom egy ifjú modell lánnyal,Borsics Dorottyával.Segítségemre volt még Kardos Katalin a sylingban.Furcsa terep volt ez nekem de együtt próbáltunk mindenre odafigyelni ezen az amúgy elég családias shotingon.Könnyen tudtam kommunikálni a modellel,aki az első fotózásán ügyesen vette és teljesítette a kéréseket.Egyedüli nyűgöm az álló kép volt,nagyon nehéz lesz ehhez hozzászoknom,hisz szinte soha nem használom ezt a formátumot:-)






8 megjegyzés:

  1. na tiszta faszák lettek!megy ez is!:)

    VálaszTörlés
  2. ...az első ablakos fotó, talán a 7. a sorban, vmi elképesztően jóó...szerintem...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó session!

    A világításról írnál kicsit?

    Isti

    VálaszTörlés
  4. Ezüst derítőlap és szép,szórt természetes fények:-)

    Köszönöm Isti

    VálaszTörlés
  5. epito jellegu kritikaval illetnelek, ha nem haragszol: szep ez a lany, de szerintem sok esetben zavaro ahogy tartja a szajat, ha megnezed szinte mindenhol resnyire nyitva van, ami nem feltetlenul elonyos szerintem. a pozok nem eleg kifinomultak, lehet, hogy izgult, de kicsit olyan, mintha azt sugallna a testtartasa, hogy na, meglotted mar, mertmar nemsokaig tudok igy allni! (foleg a sargaruhas balerinapozos kepen erzem ezt) a zold szinueket tartom a legjobbak, de a poz ottis merev, es nagyonsokszor tulfordul a fej (tul folfele nez, tulsagosan az egyik iranyba)
    a helyszinvalasztas nekem bejon, es a sargaruhas valamint zoldablakos kepek szinvilaga is. ez munka volt vagy csak a sajat szorakoztatasodra torteno uj utiranyba valo orientalodas kepi megfogalmazodasa netan?

    /egyebkent kaptam valami emailt, hogy te kepet kuldtel nekem, de nem mertem megnyitni, mert nagyon virusgyanusnak tunt. jol tettem?/

    VálaszTörlés
  6. Ne nyisd meg a levelet.

    Köszi a véleményt

    VálaszTörlés