2009. július 30., csütörtök

09 július 30

Ez a kirándulásom sem a pihenésről és a láb lógatásról szólt a tenger parton,de ezt már rég megszoktam,soha nem is kerestem a hasonló élvezeteket.Egy lakó busszal vágtunk neki hogy Budapestről indulva átszeljük a Baltikumot,majd elérjük a kirándulásunk célját a Finn Rally-t.Laikusként csapódtam a társasághoz,nem tudtam előre mi vár majd rám a hét során,igazából fel sem készültem az útra csak beültem a buszba és a többiek rutinjára bíztam magam.Az előző napi 5 órai indulás végül igencsak elhúzódott,így a mai napunk a száguldásról szólt,még jó hogy 2 igen tapasztalt sofőr tekerte a kormányt,így szinte észrevétlenül faltuk a kilométereket.A nap már Lengyel ország közepén virradt ránk,éppen hogy csak feltéptem a csipákat a szememről,mikor életem legcsodálatosabb napkeltéjével kellett szembesülnöm,a szél védőn keresztül,sajnos.Nem volt időnk megállni sehol,max egy pisire,ahol ez a kép is készült,valamivel később Litvánia egy ismeretlen szegletében.Sok ilyen kis megálló lesz még,ahol azt sem tudtam hol is járok hirtelen.



A verseny az idővel tovább folytatódott,muszáj volt tövig nyomni a gázt hogy még időben odaérjünk Tallinnba az utolsó komphoz,ami átvisz minket Finnországba,lehetővé téve azt hogy még odaérjünk a pénteki futamra,ez a helyszín igencsak messze volt még.Útközben számos bogár faj koppant a szél védőnkön,a legnagyobb és egyben legszerencsétlenebb becsapódásunk egy kis madár volt,ami majdnem szív infarktust okozott az első üléseken.



A nagy sietség duplán is behozta az árát.Éppen hogy odaértünk a tallinn-i kompkikötőbe az utolsó hajóhoz Helsinki felé.Viszont olyan drágán vitt minket át hogy azonnal jött is a második szív infarktus.Sajnos nem volt más választásunk és ki kellett fizetnünk a 220 euro-t,de megfogadtuk hogy visszafelé körültekintőbbek leszünk,ha más nem a lakó busz zuhanyzójában bujkálva redukáljuk le a komp költségeket.Minden esetre megnyugvással hagytuk magunk mögött Észtországot,mert tudtuk hogy pár száz kilométer és Jyväskylä-ban(valaki megsúghatná hogyan kell két pontos ékezetes a-t gépelni-köszi ferencke:-) leszünk és nem késsük le a rally VB-t.A naplemente a méregdrága kompon ért minket,a minimum az volt hogy ilyen csodálatos színekben tobzódjon...



8 megjegyzés:

  1. Szia!Eddig hány országban jártál?

    VálaszTörlés
  2. üdvözlet, már kezdtem aggódni ;)))

    bal alsó középen a hajós kép marhára tetszik!!!

    VálaszTörlés
  3. jó kis út lehetett...
    ä -tessék.

    VálaszTörlés
  4. körablakost imádom :)
    és sziaa :))

    VálaszTörlés
  5. névtelen:fogalmam sincs pontosan,kb 30-ban

    ne aggódj Lacus,rossz pénz nem vész el:-DKöszi!

    Köszönöm ferenecke,életet mentettél:-)

    Kézcsóóókom boba:-)

    VálaszTörlés
  6. én a körablakos utánit imádom :)

    VálaszTörlés