2009. július 29., szerda

09 július 29

Nagy utazás előtt állok,ma délután 5-kor indulok Finnországba,egy rally fanatik társasággal.Mire másra mint a finn rallyra megyünk egy fullos lakóbusszal Szlovákián,Lengyelországon,Litvánián,Lettországon keresztül Észtországig,majd innen komppal át Finnbe(már alig várom a hajókázást,broáááf:-)Alig lettem kész a portugál képekkel és már csinálom is magamnak a programot,az augusztusom nagyon húzos lesz,már látom előre.Amíg távol leszek se legyetek rest benézni hozzám,kommentelni,120 bejegyzés alatt talán találtok majd olvasni valót.Ha jövő hét csütörtökön hazajöttem,pedig kezdem ontani a finn képeket párhuzamosan a napi bejegyzésekkel.Remélem nem fogok hiányozni,mert az azt jelenti hogy nektek is remek hetetek volt:-))Üdvözletem!



10 megjegyzés:

  1. Fáncsi,ne örülj,visszajövök:-D

    Köszi Máté

    VálaszTörlés
  2. jó utat, jó fényeket, jó képeket, jó szórakozást, jó... ! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem mondom, eseménydús az életed! :)
    Jó utat! Várjuk a sok képet!

    VálaszTörlés
  4. várjuk bizony.
    meg csöndben irigykedünk is kicsit.

    VálaszTörlés
  5. Nekem hiányzol bassza meg!

    Am kerestelek msn-en, de közben megvilágosodtam ám ^^

    VálaszTörlés
  6. mikor jössz haza?
    hiányzol:) zoliiiiiiii

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Péter a JÓ kívánságokat:-)

    Viking.Nem olyan rég szembesítettek azzal hogy görcsösen keresem a fotótémát,sokat gondolkodtam ezen,és rájöttem én mindig is így éltem,egyszerűen csak helyzetbe hozom magam azzal hogy nem ülök a seggemen,így a téma mindig megtalál engem:-)

    ferencke.Végre te is irigykedhetsz kicsit,nem csak én a képeid látva:-)

    Dina.Remélem nem csak azért hiányoztam mert balul sült el a heted:-)

    Ági.HIÁNYZOLI:-)))))))

    VálaszTörlés
  8. Nekem mindig balul sül el :) (de kis gonosz :D)

    VálaszTörlés