2009. július 25., szombat

09 július 25

Nagy napra virradtunk körülbelül 4 óra alvás után,hisz ma került megrendezésre az első Dunaszerdahelyi Fotomaraton.A néhány hónapja alakult Dunaszerdahelyi Fotóklub lelkes tagjai szervezésében történt az esemény ami velem és Láma fotós cimborámmal immáron nemzetközi fotó őrületté nőtte ki magát hirtelen.Mikor reggel még szemhéjainkat bontogattuk hevesen esett az eső,de mivel többek között a jó időért is én voltam a felelős,mire elindultunk a helyszínre az égi vizeknek már nyoma sem volt(lehet csak ezért hívtak?:-)Egy gyors gyomtalanítás a CSEMADOK(helyi közösségi ház) udvarán,kis pakolászás,a szemet majd kiszúró plakát mozaik a vaskapun útbaigazítás gyanánt és már fogadhattuk is a lelkes fotózni vágyókat.Nem kellett sokat várni és már meg is érkezett a verseny legfiatalabb,1 éves résztvevője,aki nagy lelkesedéssel nyomkodta TESCO eldobható fényképezőgépje gombját,leginkább az ő képeire vagyok kíváncsi:-)




A szabályok nagyon egyszerűek voltak,nincsenek szabályok.5 téma volt amit reggel 9-től este 9-ig kellett elkészíteni,majd másnap leadni azt a szervezőknek.Könnyed hangulatú,családias maraton volt ez,amit a kevés alvás és a napközben elszürcsölgetett fehérbor hatása miatt nem is tudtam annyira véresen komolyan venni,nem is kellet.Így majd egész nap a srácokkal ültem,beszélgettem,félálomban pislákoltam a művház udvarán.Természetesen azért teljesítettem a feladatokat,amit kis híján én adtam le először:-)Íme:



szabad téma

üveg

geometria

ember

számok

Miután végigfotóztam az összes megadott témát elégedetten döltem hátra a székemben és folytattam amit végül is reggel óta elkezdtem,az édes semmittevést.Élveztem ezt a napot,és nagyon szimpatikus volt ahogy az itteniek pusztán a fotózás szeretetétől hajtva,és annak hirdetése céljából egy ilyen sikeres rendezvényt lebonyolítottak.Követendő példa!




Köszönöm a meghívást,öröm volt megismerkedni veletek!


I.Dunaszerdahelyi Fotómaraton Soós Lacus tollából

11 megjegyzés:

  1. Én köszönöm hogy itt voltál és örülök, hogy immáron személyesen is találkoztunk!:)
    Ezt még elolvasgatom párszor és megnézegetem a képeket mert olyan jó és megmosolyogtat!:)

    VálaszTörlés
  2. http://www.parameter.sk/rovat/kultura/2009/07/27/maratonit-fotoztak-dunaszerdahelyen

    VálaszTörlés
  3. Jók lettek a képeid, gratulálok hozzájuk.

    VálaszTörlés
  4. Örülök hogy tetszenek a képek.Sandi,ezt a cikket te írtad?

    VálaszTörlés
  5. nem ő írta, ezt a Juhász Laci (szemüveges rádiós interjúvolós maratonista) írta:)

    VálaszTörlés
  6. bakker, én meg csak most raktam össze a képet, hogy te a napi1kép-zoltán vagy... na remélem még majd találkozunk valami hasonló rendezvényen, és dumálni is tudunk. (a legkisebb sztárfotós végett most nem nagyon tudtam. a képeit meg majd mutatom)

    VálaszTörlés
  7. jó kiegészítése Soós Laci írásának. öröm volt látni a képeid is! köszönet!

    VálaszTörlés
  8. Egész délután elégedetten dőltél hátra a székedben ;)

    VálaszTörlés
  9. ferencke:A kisfiad egy igazi őstehetség:-)See you next time!

    Péter:Én köszönet!

    Stella::-))

    VálaszTörlés
  10. nemcsoda. az első dolog amit életében meglátott, az egy objektív volt, amit a képébe nyomtam... ;)

    VálaszTörlés