2009. június 2., kedd

09 június 2

Az elmúlt este a készülődéssel telt,szégyenlem,de bevallom őszintén semmit nem tudtam Portugáliáról részletesen.Pár éve már terveztem egy utazás ide de az emlékek már homályosak voltak.Minden esetre ruhát és fotós felszerelést pakoltam bőven,volt is vele gondom,túlzásba vittem mint mindig,de minden eshetőségre gondolni kell,akár ott is ragadhatok hetekre:-)Az indulás előtt még beszereztem a fekete-fehér nyersanyagot,szerencsémre az Sóosban volt 8 tekercs Illford Pan 400,ezek a dobozkák engem vártak ott ezen a délelőttön.Készen álltam az indulásra ami késő délután jött el,ezzel elvesztegetve egy napot a hétből,de hát a TAP ilyen időbeosztásban közlekedik.Anyukám,életem adója,kitartó sofőröm,kalandor utitársam a reptéren várt és már fel is szálltunk Ferihegyen,és le Lisszabonban.



Épphogy lemenőben volt a nap mikor megérkeztünk,de ezek a szép órák a szálloda kereséssel teltek el,mivel az autókölcsönző parkolójában kiderült hogy a GSP-ünkön minden európai ország térképe működik,csak Portugáliáé nem.Itt azonnali hatállyal kineveződtem én a GPS-nek,amit így utólag belegondolva elég ügyesen csináltam,maradt az old school térkép navigácó.Volt kavarodás rendesen,de sikeresen megérkeztünk.A hotelünk fullos volt,miután elfoglaltuk szobánk a 9.-iken nekivágtunk a már erősen esteledő városnak.Nem baj felnyomtam az ISO-t és megindult a nagy séta.Nem is értem hogy gondoltuk hogy késő este bármit is nyitva találunk ahol megvacsorázhatunk,de mi kitartóan rótuk a kilométereket a belvárosváros felé,úgy hogy a szállodánk elég központi helyen volt.Mikor meguntuk sarkon fordultunk és megindultunk a dombnak felfelé a néha ilyesztő,de annyira nem gázos Baixa negyedből és utolsó lehetőségünkként beültünk egy Snack Barba.Később kiderült hogy ebben az országban mindenki kávézókban étkezik.Vagy lusták főzni,vagy az asszonyok nem tudnak,ezért szendvicsen és süteményen élnek.Na meg finom borokon:-)



Nem csináltam csak pár képet,kóstolgattam ezt az érdekes várost,amit majd az út végén fogok igazából,és hangulatából megmutatni nektek.



Alvás,koránkelés(ilyenkor ez nem okoz gondot:-)

1 megjegyzés:

  1. jujjdejo :) Hazatért a nagy utazo :) várom a képes élménybeszámolót :)))

    VálaszTörlés