2009. május 28., csütörtök

09 május 28

Ez egy igazi embert próbáló nap volt a stáb részére,mivel olyan korán keltünk hogy nem is igazán volt értelme lefeküdni előtte.Kb három óra alvás után hajnali 4 kor indultunk Siófokra,ahol egy hőlégballonos fiesta várt bemutatásra kis csapatunk által.Mikor kiléptem az ajtómon és megcsapott a kinti hideg levegő,majd felnéztem az akkor még sötét de teljesen borús égre,gondoltam hogy ebből nem sok minden lesz,pedig erre a napra vártam egész héten.Ez a sport nagyon időjárás függő,csak ha jó a szél akkor szállhatnak fel a ballonok.Siófokra érve már realizálódott is bennünk hogy ma nem emelkedünk a felhők közé,nagyon erős széllökések voltak,szinte viharos idő kerekedett.Kissé csalódás volt hogy elmaradt a repülés,már előre elképzeltem hogy lebegünk a napkeltében,gyönyörű felhőkön áttörő fénypászmákkal,meleg színekkel.Ennyire naiv lennék?:-)Minden esetre az előkészületek is adtak alkalmat néhány érdekesebb kép készítésére,bár ahogy látszik is a a képeken a fények nem voltak velünk...





A viharos idő csak tovább fokozódott,a partra leérve rendesen vacogtunk.Nagyon szeretem a viharos Balatont,de meleg ruha és állvány nélkül nem sok esély volt rá hogy alkossak is valamit.Nehéz volt ilyen körülmények között bemutatni a várost képekben.



A rossz idő csak kicsit később,egy rövid nosztalgia hajó kirándulás közben látszott enyhülni,itt már néha kisütött a nap és a felhők továbbra is elég drámaiak voltak.Viszont a szél nem hagyott alább és hát a hullámok sem tettek jót a tengeri betegségre érzékeny gyomromnak:-)Mindezek ellenére hangulatos kis út volt ez,nagyon élveztem a hajókázást.

Nem számolom a kilométer óra mutatóm mennyire ugrott meg az elmúlt egy hónapban,de ez a mai nap biztos rátett egy emberes adagot.A Balaton partról egyenesen Pozsonyba indultunk,ahol egy kiállítás megnyitón vettünk részt,ami a Dél-Dunántúli régió turizmusát,egyedülálló helyeit hívatott bemutatni a szlovák utazó közönségnek.Csak a héten tudtam meg hogy nekem is falon lesz 6 képem.Kicsit zokon is vettem hogy a stáb nem kért fel egy interjúra,viszont ott volt egy kiállított képem modellje,ő nem úszta meg:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése