2009. május 20., szerda

09 május 20

Mikor az igazak álmát aludtam és a hívásával felkeltett Vanik Zoli fotós ismerősöm,még nem tudtam milyen izgalmas helyre csábít ma el.Tudni kell hogy ő megbízás szerűen fotózza a 4-es metro építését már rég óta.Pont tegnap beszélgettünk erről,mire ma kiderült hogy nyílt nap van az építkezésen.Gyorsan összekaptam magam és már a fővám téri megállónál is voltam.Átvettem a kötelező sisakot és már nyomultunk is lefelé a nagy gödörbe.Nagy szerencsém volt hogy Zoli vezetésében tudtam lemenni,mert a csoportok vajmi keveset láthattak az építkezésből.Hála istennek így mi szabadon mozoghattunk és elvitt olyan helyekre amiket egyszerű földi halandók a nyílt nap alkalmával sem tudtak volna megnézni.Természetesen itt sem mehetett minden gördülékenyen.Még ma is a hétvégi esküvő kómája volt rám hatással,annyira hogy azóta elfelejtettem feltölteni az elemeimet is.Nagyon vicces volt hogy láncban cserélgettem az amúgy sem túl sok energiával rendelkező akkukat,de azért sikerült az utolsó miliampereket is kifacsarnom belőlük:-)Hát igen, jobb lett volna biztos háttérrel nekivágni ennek a témának,nem minden nap adódik lehetősége az embernek egy ilyen helyen fotózni.Azért talán sikerült kihoznom a maximumot a helyzetből az energia és a fényhiány ellenére.Azt ugye tudni kell hogy a 7D-m nem a legjobb ISO-ban.Nem kicsit volt dühítő hallgatni Zoli Nikon D3-át kattogni ezerrel,mikor én alig tudtam kézben kitartani a záridőket odalent.Az már csak az utolsó csepp volt a pohárban hogy ő ISO 5000-en lőtt olyan minőségű és zajszintű képeket amiket én ISO 800-on.Hát igen kérem szépen,a full frame....






A gigantikus belső terek és érdekesen megvilágított betonfalak mellett azért adódott lehetőség embereket is fotózni odalent.Elég sok látogató volt kíváncsi az építkezésre és persze a munkások sem lopták a napot:-)



Miután a Fővám téren végeztünk átgyalogoltunk a szent gellért téri megállóba is.Ez azért volt érdekesebb,mert éppen mind a két dolgozó fúró fej is pont ott volt.Jah és nem különben Demszky Gábor főpolgármesterünk is,akivel sikerült egy liftben is utaznom.Viszont egy értelmes képet lőni róla nem...:-)



7 megjegyzés:

  1. Jók lettek ezek a képek. Szerencsére nem sikerült elrontani ezt a jó kis sorozatot demszkyvel.

    VálaszTörlés
  2. Az első kupacból a mosolygósfejen, a másodikból a karót nyelt bácsin jókat mosolyogtam,szépek! :)

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen olyan gyönyörű fényeket, színeket fotózol, hogy inspirál. Amióta a blogodra leltem, minden nap várom az újabb és újabb képeket.
    Nagyon jó érzéked van!

    VálaszTörlés
  4. lusta voltam egyelore vegigolvasni, de hogy sikerult lejutni ide? vannak latogatasok? nekem az elso kupacbol a masodik sor jobb szelso az ami szinugyileg teljesen foldhozvag. csodalatos helyszin ez jo kepek keszitesehez, le akarok jutni !!!

    VálaszTörlés
  5. jaffa:

    :-DTalán ha végigolvasod mindenre fény fog derülni:-D

    Köszi hogy írtatok

    VálaszTörlés
  6. én élből végolvastam. stréber vok,mi???
    tökjómind.
    a szerelmesem ebből az uccsó eresztésből(gelértes) a 3. kép, a kis sisakdarabosos faszi,na azt kérem igggenirígylem.. .-)))
    a demszkitől megvakult vóna az obid,ne sajnáld. .-))

    VálaszTörlés
  7. Amúgy nekem is az a kedvenc ebből a sorozatból,köszi

    Hogy találtál erre az ősrégi bejegyzésre?:-)

    VálaszTörlés