2009. április 26., vasárnap

09 április 26

Minden évben megrendezik a MAFOSZ Szalont,ez idén 26. alkalommal is megtörtént.Az elmúlt pár klub találkozó a képek válogatásáról szólt,az ország fotókörei mind erre készültek.Gratulálok a kluboknak és minden ismerősnek akiknek a képeit beválogatták.2 képpel pályáztam idén,furcsa mód nem a Pásztorfiú került kiválasztásra hanem ez a fotó.Kicsit fájó szívvel gondolok erre a képre.Azért tölt el rossz érzés mikor erre a fotózásra gondolok,mert sajnos az utolsó,tavaly nyári erdélyi utam fele elveszett egy másolás alkalmával,így az ezen a helyen készül összes képem is.Csak azok maradtak meg amiket pályázatokra válogattam,mert azt külön mentettem.Még jó hogy filmre is fotóztam.Mindenesetre nagyon örülök hogy beválogatták,mert valami miatt,lehet pont azért mert kevés maradt meg,nagyon kötődöm ehhez a képhez.



A cigány ember egyetlen lova

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése