2009. április 18., szombat

09 április 18

Gyakran történik meg az hogy Jekkel Csaba barátommal felhívjuk egymást hogy menjünk valahova fotózni együtt,de a legtöbb esetben a lelkesedés odáig tart hogy kitaláljuk mégis hova.Vagyis nem találjuk ki,mert többnyire soha semmi ötletünk nincs,és a végére maradunk otthon,nyugtázva hogy Budapesten és környékén már mindent lefotózzunk ami él és mozog.Nem így történt a héten,mikor valami géniuszi ötlet folytán Csaba feldobta hogy menjünk el a Vasúttörténeti Múzeumba,ahol egész hétvégén látható az Oldtimer Expo.Nem szeretem az ilyen embertömegeket vonzó heppeningeket,pont azért mert túl sok a retusálandó ember.Már indulás előtt elterveztem hogy ma részletvadászatot tartok,a nagylátó a táskában marad.Ez így is történt az első ultra nagylátós kép elkészítése után,mikor rájöttem hogy itt nem tudok tiszta háttérrel komponálni,feladtam.Elő a fix 50mm-el,szinte végig azt használtam.Nagyon változatos volt a felhozatal,rengeteg féle autót állítottak ki változatos színösszeállításokkal,érdekes részletekkel,a csarnokban sokszor a kép előnyére váló megvilágítással.Abszolult nem bántam meg hogy kimentem,a kolbász is finom volt,érdekes autókat láttam,jó kis délutáni móka volt ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése