2012. augusztus 22., szerda

12 augusztus 22

Elgondolkodtatok már azon mennyit számít a fotózáson belül a hangulat, a szerencse, hogy véletlenül elnyomsz egy gombot a gépeden és ezeknek az összetevőknek és véletleneknek milyen hatása van a végső anyagra amit elkészítettél? Fura dolog ez, mert mikor márciusban a Kalocsai nővéreknél jártam fogalmam sem volt róla hogy a frissen kapott Minolta 7xi-n bekapcsolva maradt a multiexpo és az egész tekercset egymásra fogom fotózni. Aztán mikor később előhívattam a negatívot jött a döbbenet mivel én egy teljesen más anyagot mentem oda fotózni, portrékat és életképeket vadásztam. Nagyon dühös voltam és úgy éreztem megismételhetetlen alkalomról maradtam le, nem is foglalkoztam a képekkel azóta. Aztán véletlenül ráakadtam ma ezekre az egymásra fotózott kocákra és egy kis szűrés után összeválogattam néhány képet a 72 expoból. Egy teljesen más hangulatban hónapokkal később egy szürreális világot látok a képekben ami nem öltött volna formát ha véletlenül nem marad úgy az a beállítás. Minden csak nézőpont kérdése, ez legszebb a fotográfiában...












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése