2012. május 27., vasárnap

12 május 27

Ma egy rövid fotós sétát tettem a Józsefvárosban. Már szükség volt egy kis felfedezésre a kerületben, már igen régen jártam csak úgy az utcákat életképeket vadászva itt és a legújabb fotós projektem is kapcsolódni fog ehhez a városrészhez. A másik oka pedig az volt, hogy terepszemlét tartsak és helyszíneket keressek a hamarosan induló "Nagyvárosi felfedezés" elnevezésű workshopomhoz. A Zebrart oldalán többet megtudhattok erről a haladó fotósoknak szóló lehetőségről, az első kurzus június 13-án indul, ahova minden kedves érdeklődőt szeretettel várok aki kíváncsi rám és arra hogyan fotózom, szeretne eltölteni egy délutánt velem Budapest utcáin, illetve végighallgatna egy előadást korábbi fotós és úti élményeimből.

Kb 1 órát sétáltam a Blaha Lujza tér-Teleki tér-Kálvária tér háromszögben és rövid idő alatt meglepően sok remek témával találkoztam, annak ellenére hogy vasárnap délután még a "nyócker" is csendes. A kerület viszont a régi, egyedülálló és megfoghatatlan arcát mutatta, nagyon szeretek itt bóklászni, kimeríthetetlen tárháza ez a környék a street, dokumentarista, portré stílus kedvelőinek. Itt a téma tényleg az utcán hever, tarts velem 2 hét múlva és fedezzük fel együtt Budapest rejtett értékeit!:-)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése