2012. május 2., szerda

12 május 02

Tegnap már posztoltam egy képet a Vodafone Belvárosi Nagydíj-ról, ma sikerült az összes végére érnem és egy összeállítást csinálnom a fotókból. Sokszor van úgy hogy kimegyek egy eseményre kizárólag egy kép miatt amit már előre elképzeltem, ez tegnap is így volt. Szerettem volna szépen lesvenkelni Button-t ahogy elhajt előttem, de a helyszínen rá kellett jöjjek hogy ez egy lehetetlen küldetés lesz. Először is hatalmas tömeg volt és nagyon nehéz volt jó helyet találni. Arra gondoltam hogy az Akadémia utca és a Bajcsy Zsilinszky út sarkára telepedek le, mert ott lelassítanak kicsit az autók, de le volt zárva a gyalogos forgalom elől és fotós pass hiányában ez az elképzelés gyorsan szertefoszlott. Minden esetre sikerült egy jó helyet kifogni kb a pálya közepén ahol viszont a technikai korlátaim miatt nem tudtam igazán boldogulni. A Konica Minolta 7D-vel az autófókusz ilyen gyorsan mozgó témákra teljesen felejtős, és azt is el kellett döntenem hogy pillanatfelvételeket akarok vagy csak svenkes képeket, mert a szűk hely miatt csak nagylátóval tudtam lekövetni a kocsikat, idő meg nem nagyon volt optikát cserélgetni. Ez újfent megnehezítette a dolgom, mert az köztudott hogy telével, messzebbről a svenkelés sokkal egyszerűbb. Maradtam az M módnál és Button érkezte előtt a túrakocsikon és a Lotus-okon letesztelt és bevált beállításoknál. Arra már csak a futam alatt kellett rádöbbenjek hogy ilyen közelről képtelenség egy 260 km/h-val közlekedő F1-es McLaren-t svenkelni és mivel a gépem erre volt belőve azt sem tudtam lereagálni mikor a 2009-es világbajnoknak pont előttünk támadt kedve gumit füstöltetni:-)Igazán eredményes napot tudhatok magaménak, az unokatesóm jobb képeket csinált a kompaktjával Jenson Button-ról:-)))








Vodafone Belvárosi Nagydíj

Budapest

2012

Konica Minolta 7D + MAF 17-35mm + MAF 70-210mm


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése