2012. április 7., szombat

12 április 07

Szeretem Budapest bolondos tömegrendezvényeit a Nemzetköz Párnacsata Nap is ilyen. Már voltam kint 2 éve is és nagy izgalommal vártam idén. Bár rossz időnk volt sokan eljöttek. A borús ,szórt fények miatt azonnal meg is fogalmazódott bennem a koncepció amit végig is sikerült vinnem az egész rendezvényen. Már szerettem volna kipróbálni egy portré sorozat erejéig a vakumat TTL kábellel vezérelve, a mai heppening adta az alkalmat. Több szempontból is jó kézből vakuzni, kisebb az esély rá hogy valaki leveri a gépedről, és a fényt is sokkal kreatívabban lehet irányítani. Én az úgynevezett amerikai vakuzást választottam, manuális módban jól leblendézve aláexponáltam a hátteret és kissé belezoomolva a vakummal spot világítást alkalmaztam. Nem is mentem be harcolni, a nagy megmozdulásokat toll esőket is kihagytam. Inkább az arcokat figyeltem és amint megláttam egy potenciális portréalanyt kihívtam a tömegből és ott készült el a kép. Az összegyűlt tombolni váró embertömeg kitett magáért, ment a csépelés ezerrel, az egész Március 15. tér tollban úszott. A pára miatt a toll nem szállt olyan szépen mint más alkalmakkor, de kis leleményességgel sikerült jó sok portrét csinálnom és egy nagyon kellemes délutáni programot tudhatok magam mögött. Jó volt kint, jók voltatok budapesti párnacsatározók!:-)










Tollfaces

Budapest

Pánacsata nap 2012/International Pillow Fight Day 2012

2012

Konica Minolta 7D + MAF 17-35mm + Sony HVL 42


Fontos megjegyzés!

Az eseményről CSAK ezek a képek vannak fent! NEM lesz több és a nyers képeket sem adom oda senkinek. Az ilyen jellegű megkeresésekre nem fogok válaszolni. Sajnálom....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése