2012. március 25., vasárnap

12 március 25

Ez egy igazi talált sorozat. Csepelre mentem ki fotózni, de András a segítőm nem ért rá aznap velem jönni így elindultam hazafelé. Mindig szoktam nézni ennél a szemétdombnál hogy vasgyűjtők ügyködnek, tüzet raknak hogy leégessék a gumit a huzalokról. Most is így volt láttam hogy egy család töri a vasbetont hogy a benne lévő vasat a MÉH-be vihesse. Nem mentem oda elsőre hanem felmentem a HÉV megállóba, ahonnan még jobb rálátásom volt a területre. Sokat vacilláltam, hogy visszamenjek-e vagy sem, mert eddig egy fémgyűjtő sem engedte hogy fotózzam és többnyire ellenséges reakciókat kaptam. Aztán mégis erőt vettem magamon és odasétáltam. Meglepetésemre rögtön megengedték hogy fotózzam őket munka közben, sőt nagyon jól elbeszélgettünk és lehet máskor is keresünk rá alkalmat hogy újabb fotók készüljenek. A nap tanulsága hogy soha nem szabad elmenni egy téma mellett úgy hogy ne tennénk egy próbát:-)









Vasgyűjtők

Budapest

Csepel

2012

Konica Minolta 7D+MAF 17-35mm+MAF 50mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése