2012. március 15., csütörtök

12 március 15

Mint ahogy a nagyobb nemzeti ünnepeken lenni szokott, ma is sétáltam egyet a városban és megnéztem hogyan ünnepelnek a budapestiek. Eszembe jutott az októberi Millás tüntetésről hogy azt a hatalmas tömeget be lehetne mozdítani az új Hoya szűrőmmel. Mivel kicsit későn keltem lemaradtam a Kossuth téri felvonulásról ezért délután a Szabad Sajtó út felé vettem az irányt a Egymillióan a Magyar Sajtószabadságért demonstrációjára. Igazából nem is foglalkoztam most a szokásos riport helyzetek felkutatásával, figyelésével mert egy előre eltervezett kép hozott ide. Közben persze többször megáltam egy fotóért és elég jól működött a technika is még ilyen erős fények mellett is. Bár az ND szűrőmet letisztíthattam volna:-) Kb háromnegyed órát fotóztam és még a tömeg előtt elindultam haza. Ennyi volt az idei március 15-ém:-)








Népek tengere

Budapest

Szabad Sajtó út

2012

Konica Minolta 7D+MAF 17-35mm+ Hoya ND 400+ Cokin ND8 grad


2 megjegyzés:

  1. Ez elképesztő. Pont ezt ötlöttem ki és hasonlóan terveztem én is. Az igen jelentős különbség,hogy Te megcsináltad, nekem pedig vmi miatt maradnom kellett itthon Fehérváron. Ott a pont ! Jó anyag lett :-)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez egy ilyen műfaj,ott kell lenni:-)

    Köszi szépen!

    VálaszTörlés