2011. április 28., csütörtök

11 április 28

Tegnap Zoli barátomnál felmerült hirtelen helyhiány miatt este elkísértem Dinát a fullos kis szállodájába és egészen véletlenül ott ragadtam éjszakára:-) Reggel ahogy felkeltünk elmentünk megnézni a Sony kiállítást a Sommerset House-ba, ami London egyik leghíresebb galériája. Nagyon szépen installálták a képeket, érdekes volt a bemutató. Végignéztük a képeket, kipróbáltunk pár Sony cuccot aztán elindultunk az Oxford street felé még egy utolsó sétára.




A Soho-t akartuk megnézni de inkább letettünk róla. A szokásos,szinte már elviselhetetlen forgatag fogadott minket ami elől inkább kimenekültünk Camden Town-ba.Innen már közelgett a búcsúzás és az indulás hazafelé.



Aztán elbúcsúztam Dinától, aki visszament a hotelbe, mivel ők is azonos időben indultak velem haza Budapestre. Csak ők a British Airways-el így nekem ajánlott volt korábban kimennem a Luton-i reptérre. Korán elindultam és nem gondoltam volna hogy ilyen korán ki is érek, így volt időm bőven elgondolkodni ezen a pár napon amit ebben a csodálatos városban töltöttem. Jó volt újra egy kis pezsgést érezni, egy kis sokszínűséget. Jó volt azt tapasztalnom hogy nem csak megfáradt idegbeteg embereket látok az utcán hanem egy kedves és nyitott népet akik tudnak még visszamosolyogni egy elkapott kép után mikor egymásra nézünk. Jó hatással volt rám ez az út, egyáltalán nem bántam meg hogy áldoztam rá és ott lehettem Dinával a Gálán és láthattam ezt a merőben más világot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése