2011. március 14., hétfő

11 március 14

Hát ez a nap már nem kezdődött olyan könnyen mint a tegnapi. Habár én igen szerényen, de a többiek annál nagyobb hévvel lendültek bele az italozásba az este, mégis rajtam látszik legjobban hogy kivagyok. Mindenki próbálta összeszedni magát a hosszú túra előtt. Ma a Tarnica 1346m-es csúcsa várt ránk a tegnapihoz hasonló gyaloglás a hegyen felfelé. De ha már egy túra csoport volt oly kedves és befogadott, próbáltam látványosabb szenvedések nélkül megtenni a távot.Igazából sok beszámolni valóval nem szolgálhatok, 3-4 óra alatt lenyomtuk a hegyet, bár közben nem sokat tudtam fotózni, mert nagyon gátolt a mozgásban ahogy a nyakamban lógott és körülményes volt állínadóan elővenni a rossz időben. Igazából ez a nap arról szólt meg tudom e hódítani a hegyet avagy sem, de kitartó voltam és sikerült. Jó volt fentről körbenézni és hazaérve nagyon kellemes volt az a fáradtság amit éreztem. Ezt a komfort érzést tovább fokozta a jó meleg szállás és a finom italok amik természetesen ma este sem maradtak el:-)Sőt az igazi buli csak ez után kezdődött. Terminátorok ezek az egri túrás arcok, én ma ismét megkíméltem magam és a környezetem egy alapos berúgástól:-))









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése