2010. augusztus 2., hétfő

10 augusztus 02

Mikor az előző százas összeállításomat csináltam a tájképekből felmerült bennem egy ugyan ilyen életképekben,portrékban azokról a csodálatos helyekről ahol eddig szerencsém volt járni a világban.Mindenképpen először a tájképekkel akartam kezdeni mert az több embernek jelent esztétikumot,de mindenképpen szerettem volna megmutatni azt az énemet is a Vatera.hu-n ami többnyire vagyok.Szeretem a természetet de nem az tölti ki a hétköznapjaimat hanem az emberek.Szerintem erre ugyan úgy sokan fogékonyak lehetnek,vizuálisan egyre fejlettebbek vagyunk,nyitottabbak az egyre áradó információtól.Ma már beengedük olyan tárgyakat is a magán szféránkba ami nem is annyira a miénk,de az érzés,a hangulat amit bemutat igen.Pont ezért inkább ezekből a fajta képeimből válogattam,többnyire a hétköznapoknál maradva,és kevésbé az élet árnyoldalát bemutatva:-)Egy olyan 100 képes válogatást állítottam össze az elmúlt néhány évem képeiből amik visszatekintésénél mindig jó érzés tölt el,büszkeség.Utazásaim a nagyvilágban,egzotikus emberek,érdekes környezet,városok,falvak.Emberek Erdélytől Kubáig,a Balti tengertől a Földközi tengerig,arcok amik elmesélnek egy történetet,vagy épp mozgalmasabbá tesznek egy gyönyörű városképét.Remélem átérzitek a képek láttán majd amit én érzek visszatekintve ezekre a kalandokra és sikerül majd leolvasnotok a fotókról azt az élményt és érzést amit átélhettem ott.Legbüszkébb talán pedig csak akkor lehetnék ha ezek a pillanatok másnak is ugyan azt az ott átélt élményt jelentenék egy tárgy formájában a mindennapjaiban...






100 életkép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése