2010. július 13., kedd

10 július 13

Elsőre kicsit fura kéréssel keresett meg egy ismerősöm barátja néhány nappal ezelőtt.Egy középkorú férfiról van szó,Szabó Zoltánnak hívják, semmi különleges kérése nem volt csak hogy szeretne néhány képet magáról, önéletrajzokhoz, közösségi portálokra profilképének.Szerencsére divat terén otthon volt,így stylist híján is tudtam segíteni neki és válogatni a ruháiból a fotózáshoz.Az egész kb egy óráig tartott és a nagy hőségre való tekintettel inkább a házunk udvarát választottuk mint egy szabadtéri helyszínt.Eleve nem volt olyan komoly koncepció és hát Zolinak sem a portfóliójába kellettek a képek:-) Fura és egyben örömteli az,hogy vannak emberek akik érzik magukat annyira igényesnek hogy úgymond szakmabelihez fordulnak még egy ilyen egyszerűnek mondható feladattal is és erre áldozni is képesek...




4 megjegyzés:

  1. Manapság annyira a neten történik a közösségi élet, ismerkedés hogy szerintem muszáj hogy legyen az emberről normális profilkép. Én is örülök hogy van aki erre ráérez. Rengetegen probálnak társkereső portálokon ismerkedni és nem jönnek rá hogy ez az első amit a másik fél meglát róluk. Kiboritó a mobilos önportré wc-vel a háttérben. Sokkal igényesebb egy ilyen. AZ emberben egyből egy kellemes kép alakul ki a fiatalemberről. Jók lettek a képek :)

    VálaszTörlés
  2. egyetértek! mármint abban hogy örömteli hogy vannak ilyen igényes emberek akik tükörben magukat fotózás helyett adott esetben munkát vagy akár csak gyakorlási lehetőséget és reklámot biztosítanak ügyes fiatal fotósoknak!:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Virgi,magam sem írhattam volna le szebben a tényállást:-)

    Igen Lacus,csak az az ügyes és fiatal fotós én legyek:-DD

    VálaszTörlés
  4. A rossz kép lerontja, a jó kép pedig megszépíti a valóságot ... ;-) Egyértelmű, hogy én is az utóbbira szavazok. :-))

    VálaszTörlés